Verslag ledenvergadering Emsterfeest jl 29 januari 2019

door | jan 30, 2019 | Nieuws | 0 Reacties

Door Henk Boeve

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van de Oranjevereniging Emst bij de Emsterie in Emst had voorzitter Harry van Lohuizen, behalve het bekend maken van het programma van het Emsterfeest, die dit jaar gehouden wordt op donderdag 22 augustus tot en met zaterdag 24 augustus, nog een aantal belangrijke mededelingen. Zo worden de prijzen van de consumpties en het lidmaatschap niet verhoogd. Wel worden de prijzen van losse kaarten verhoogd van € 12,50 naar € 15,- per avond.

Leden, die het lidmaatschap automatisch betalen, krijgen de ledenkaart toegezonden. Leden, die niet automatisch betalen, moeten hun ledenkaart ophalen op een nader te bepalen datum en locatie. Verder wordt er gewerkt met polsbandjes voor de leden, die geldig zijn voor alle avonden. Voorbeeld: Een lid komt naar het Emsterfeest op de donderdagmiddag, dan moet hij of zij de ledenkaart inleveren en ontvangen een polsbandje die geldig blijft tot en met de zaterdagavond.

Verder nam vice voorzitter Johny van Huffelen, na 15 jaar in het bestuur te hebben gezeten, afscheid. Ook aspirant bestuurslid René van Huffelen nam afscheid.

Voorlopige programma Emsterfeest 2019:

Donderdagmiddag 22 augustus 2019:

Opening Emsterfeest door een afgevaardigde van de Gemeente Epe.

Optreden Duo Difference. Carien (zang) en Ronald (zang/keyboards) zijn inmiddels al 26 jaar graag geziene gasten op talloze podia in Nederland.

Verder een gastoptreden van Denny Christian, bekend van het lied “Rosamunde”.

Donderdagavond 22 augustus 2019:

Band Super Sundays en zoals ze zelf zeggen Super Sundays moet je gezien hebben!

In de loop van de avond een gastoptreden van Peter Beense, een populaire volkszanger uit Amsterdam.

Verder een optreden van Beatcrooks. Deze BadBoys zijn o.a. bekend van de Zwarte Cross, Defqon, Dreamfields, Boulevard Outdoor en Dauwpop.

Vrijdag 23 augustus 2019:

De vrijdagmiddag is traditioneel voor de schooljeugd. Programma is nog niet bekend.

Vrijdagavond Beachvolleybal.

Optreden van de band Jetset. Een gedreven zanger, een spetterende zangeres en vier energieke topmuzikanten zorgen voor een top avond.

Verder een gastoptreden van Tino Martin. Hij is bekend geworden door zijn nummers als “Doe wat je wil” (2013), “Jij liet me vallen “(2014), “Later als ik groter ben” (2017) en “Laat me Leven” (met Gerard Joling,2017)

Zaterdag 24 augustus 2019:

Op de zaterdagmorgen de traditionele Optocht met aansluitend de prijsuitreiking in de tent. Zaterdagmiddag Vogelschieten, optreden de Heuischudders en nog een nader te bepalen attractie.

Zaterdagavond optreden van de band Popgunn. Deze 6-koppige band zorgt voor de allervetste dance, rock en hiphop tracks.

Meer info: http://www.emsterfeest.nl